Lees eerst onderstaande voorwaarden even door!

Privacy

KaenkO verzamelt enkel gegevens die nodig zijn om de bestelling te kunnen versturen of gegevens nodig om contact op te nemen met de klant inzake afhaling van de bestelling.

Deze gegevens worden niet aan derden doorgegeven.

Elke bestelling kan zonder noodzaak aan een wachtwoord. De gegevens inzake adres en persoonsgegevens kunnen dus altijd indien nodig gewijzigd worden.

Vrijblijvend kan ingeschreven worden op een nieuwsbrief waarbij u op de hoogte kan blijven in verband met nieuwe artikelen of acties. U kan hier ten alle tijde voor uitschrijven.

 

Voorwaarden voor retourneren:

  1. Retourneren binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
  2. Ik verzoek je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met KaenkO.
  3. Stuur het artikel retour naar: Kanonstraat 10,3440 Zoutleeuw
  4. Voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij
  5. Het artikel/de artikelen dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden. Artikelen die onverkoopbaar zijn geworden door bijvoorbeeld een beschadigde verpakking, vlekken, of andere gebreken/beschadigingen, worden door KaenkO niet gecrediteerd.
  6. Textielproducten die niet fris meer ruiken, maar naar bijvoorbeeld etensluchten en/of sigarettenrook, worden door KaenkO beschouwd als onverkoopbaar. Deze artikelen worden dan ook niet gecrediteerd. 
  7. De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar KaenkO. Ik adviseer dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door Stip & Bloem niet gecrediteerd.
  8. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij KaenkO een verkeerd artikel heeft geleverd, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor KaenkO en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed. 
  9. Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Vraag eventueel advies bij ons of het postkantoor. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan BPost een boete opleggen. Dit wordt door KaenkO verrekend met het terug te storten aankoopbedrag. 
  10. Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
  11. Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door KaenkO zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Gelieve dus zo snel mogelijk uw rekeningnummer via mail door te sturen.
  12. Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.
  13. KaenkO accepteert geen zendingen die onder rembours zijn verzonden. 
  14. Ruilen? Dit wordt gezien als twee aparte bestellingen. De verzendkosten van zowel de retourzending als de nieuwe zending voor rekening van de klant. 

 

Garantie:

Uiteraard geeft KaenkO garantie op de door haar verkochte artikelen. Ik handel deze klachten zelf af, je wordt dus niet doorverwezen naar een leverancier.

De duur van deze garantie verschilt per artikel(groep). Mocht een artikel binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan of gebreken vertonen, neem dan contact met mij op. We zoeken samen naar een oplossing. 
KaenkO behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. Op ritsen wordt maximaal 3 maanden garantie gegeven.

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met ons. KaenkO kan om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door ons niet vergoed!


Schade/breuk:

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met KaenkO, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kan ik niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. We kunnen om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door KaenkO niet vergoed!

 

Lees eerst onderstaande voorwaarden even door!
Privacy
KaenkO verzamelt enkel gegevens die nodig zijn om de bestelling te kunnen versturen of gegevens nodig om contact op te nemen met de klant inzake afhaling van de bestelling.
Deze gegevens worden niet aan derden doorgegeven.
Elke bestelling kan zonder noodzaak aan een wachtwoord. De gegevens inzake adres en persoonsgegevens kunnen dus altijd indien nodig gewijzigd worden.
Vrijblijvend kan ingeschreven worden op een nieuwsbrief waarbij u op de hoogte kan blijven in verband met nieuwe artikelen of acties. U kan hier ten alle tijde voor uitschrijven.

Voorwaarden voor retourneren:
Retourneren binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
Ik verzoek je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met KaenkO.
Stuur het artikel retour naar: Kanonstraat 10,3440 Zoutleeuw
Voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij
Het artikel/de artikelen dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden. Artikelen die onverkoopbaar zijn geworden door bijvoorbeeld een beschadigde verpakking, vlekken, of andere gebreken/beschadigingen, worden door KaenkO niet gecrediteerd.
Textielproducten die niet fris meer ruiken, maar naar bijvoorbeeld etensluchten en/of sigarettenrook, worden door KaenkO beschouwd als onverkoopbaar. Deze artikelen worden dan ook niet gecrediteerd.
De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar KaenkO. Ik adviseer dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door Stip & Bloem niet gecrediteerd.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij KaenkO een verkeerd artikel heeft geleverd, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor KaenkO en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed.
Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Vraag eventueel advies bij ons of het postkantoor. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan BPost een boete opleggen. Dit wordt door KaenkO verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door KaenkO zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Gelieve dus zo snel mogelijk uw rekeningnummer via mail door te sturen.
Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.
KaenkO accepteert geen zendingen die onder rembours zijn verzonden.
Ruilen? Dit wordt gezien als twee aparte bestellingen. De verzendkosten van zowel de retourzending als de nieuwe zending voor rekening van de klant.

Garantie:
Uiteraard geeft KaenkO garantie op de door haar verkochte artikelen. Ik handel deze klachten zelf af, je wordt dus niet doorverwezen naar een leverancier.
De duur van deze garantie verschilt per artikel(groep). Mocht een artikel binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan of gebreken vertonen, neem dan contact met mij op. We zoeken samen naar een oplossing.
KaenkO behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. Op ritsen wordt maximaal 3 maanden garantie gegeven.
Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met ons. KaenkO kan om foto`s van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door ons niet vergoed!

Schade/breuk:
Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met KaenkO, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kan ik niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. We kunnen om foto`s van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door KaenkO niet vergoed!



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2011 - 2018 kaenko | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel